پوز اندرویدی ارسال صورتحساب الکترونیکی

0
8884
پوز اندرویدی ارسال صورتحساب الکترونیکی
پوز اندرویدی ارسال صورتحساب الکترونیکی

به مناسبت رونمایی از پوز اندرویدی با قابلیت ارسال صورتحساب‌ های الکترونیکی نوع اول و دوم برای همه صنوف از جمله صنف طلا و جواهر، سخنگوی یک سازمان مالیاتی اظهار داشت: با ارائه پوز اندرویدی، برخی از مشکلاتی که مودیان نوع یک و دو برای ورود اطلاعات خود با آن مواجه بودند، حل شده است.

انواع پوز یا کارتخوان

دستگاه‌های کارتخوان سیار به سه دسته‌ی دستگاه پوز سیم‌کارتی، دستگاه پوز موبایلی و دستگاه‌های پوز اندرویدی تقسیم می‌شوند. برای خرید این دستگاه‌ها، باید به نکاتی مانند میزان شارژدهی باتری، وجود چاپگر، پشتیبانی از سیم‌کارت، قابلیت آنتن‌دهی، مقاومت در برابر ضربات و موارد دیگر توجه کرد.

1. دستگاه پوز سیم‌کارتی:

این دستگاه‌ها، که قدیمی‌ترین نوع دستگاه‌های پوز سیار هستند، درگاهی برای قرارگیری سیم‌کارت دارند و تراکنش‌های بانکی را از طریق آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل، کاربران می‌توانند بدون محدودیت مکانی از آن‌ها در مشاغل مختلف استفاده کنند.

2. دستگاه پوز همراه:

دستگاه های پوز همراه، مانند نامشون، قابلیت‌هایی مشابه یک گوشی هوشمند دارند و به کاربران امکان استفاده از ویژگی‌های یک دستگاه پوز را فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها واقعا به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند و از نرم‌افزارهای خاص برای انجام تراکنش‌های بانکی به‌طور صحیح و ایمن استفاده می‌کنند. دستگاه‌های پوز همراه دارای پرینتر نیستند و رسید مشتری توسط سامانه پشتیبانی دستگاه پوز به دارنده حساب کارت ارسال می‌شود.

3. دستگاه‌های پوز اندرویدی:

جدیدترین نوع دستگاه‌های پوز سیار، مدل‌های اندرویدی هستند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و مانند گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند اندرویدی، امکانات کشیدن کارت و انتقال وجه را فراهم می‌کنند. این دسته از محصولات دارای پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها در بین دستگاه‌های پوز سیار هستند، از جمله دوربین، وایفای، بارکدخوان، حافظه داخلی و GPS.

دستگاه پوز اندرویدی ارسال صورتحساب الکترونیکی کلابیوم تکس

دستگاه کارتخوان آیزینو مدل A75 از پیشرفته ترین دستگاه های پوز اندرویدی با قابلیت های بسیار کاربردی است. این دستگاه کارتخوان اندرویدی دارای دو دوربین با کیفیت برای تشخیص چهره و اسکن بارکد های سه بعدی است با توجه به سیستم عامل اندروید ، دستگاه قابلیت نصب اپلیکشن های پرداخت بدون کارت را دارد. این کارتخوان تمام لمسی اندرویدی دارای قابلیت هایی از جمله ظرفیت حافظه بالا، سرعت بالای تراکنش ، ظرفیت باتری تا 24 ساعت ، پردازنده پر قدرت و راحتی در حمل و نقل است.

دریافت دستگاه کارتخوان دلخواه و برای سهولت کار شما است و شما تنها می توانید سامانه ثبت و صدور صورتحساب الکترونیکی کلابیوم تکس را دریافت می نمایید که دارای مزایای زیر است:
صرفه جویی در زمان
جلوگیری از هزینه اضافی مانند استخدام نیرو حسابداری و زیرساخت
ساده سازی فرایند ارسال صورتحساب
قابلیت صدور صورتحساب ابطال،اصلاح و برگشت از فروش
طراحی بر اساس نیاز هر صنف بصورت جداگانه
مشاهده گزارش فاکتورهای صادر شده
قابلیت استفاده از امکانات بیشتر نظیر باشگاه مشتریان
پشتیبانی تلفنی

اتصال به سامانه مودیان از طریق پوز اندرویدی

برخی مودیان در ارائه صورت‌حساب‌های الکترونیکی مالیاتی با مشکلاتی مواجه بودند که با استفاده از پوز اندرویدی، این مشکلات برطرف شده است. دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده، نه تنها برای طلافروشان بلکه همه اصنافی که موظف به ارسال اطلاعات مالیاتی خود هستند، مناسب است. کلابیوم این پوز اندرویدی را به اصناف ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به کلابیوم تکس آن را تهیه فرمایید و یا از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۵۳۹۴۷۶ و 09120801761 با کارشناسان کلابیوم در تماس باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید