ارسال صورتحساب الکترونیکی از طریق کلابیوم تکس

0
22582
ارسال صورتحساب الکترونیکی
ارسال صورتحساب الکترونیکی

در این نوشته، سعی شده است تا از بحث درباره مسائل مالی کاسته شود و به صورت جامع به آموزش اتصال به سامانه مودیان از طریق کلابیوم تکس پرداخته شود. امکان پرسش از کارشناسان مالی در این زمینه برای رفاه مشتریان فراهم شده است. این نوشتار با هدف افزایش سهولت کاربا کلابیوم تکس جهت ارسال صورتحساب الکترونیکی تدوین گردیده است.

روش های ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

در حال حاضر کلابیوم تکس، حافظه مالیاتی را به صورت لوکال و ابری در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن می توانید صورتحساب الکترونیکی خود را به صورت مستقیم به سامانه مودیان ارسال نمایید.

  • روش مستقیم: در این روش اطلاعات شما توسط شما و از طریق نرم افزار مستقیما به وب سرویس سامانه مودیان ارسال می‌شود.
  • شرکت‌های معتمد: در این روش اطلاعات شما به وب سرویس معتمدان ارسال می‌شود و شرکت معتمد وظیفه اصلی ارسال اطلاعات به سامانه مودیان را برای شما دارد.

ویژگی های ارسال صورتحساب الکترونیکی با کلابیوم تکس

در کلابیوم تکس، ارسال صورتحساب الکترونیکی شما به روش مستقیم انجام می شود که مزایای آن عبارتند از :

امنیت اطلاعات : اطلاعات در دیتابیس ها با کلید خصوصی هر کسب و کار رمز می شوند و فقط صاحب هر کسب و کار دسترسی به آن اطلاعات را دارد

سرویس یکپارچه : اتصال تمام نرم افزارها و صندوق های فروش کسب و کار به داشبورد کلابیوم بیز و افزایش سرعت در تصمیم گیری و مشاهده وضعیت فعلی بیزینس

کاربری و مدیریت آسان : مدیریت، مشاهده و تغییر سیاست های مختلف فروش و تبلیغات و مدیریت کاربران در کمترین زمان از طریق دسترسی به بخش مدیریت سامانه

بدون محدودیت : کلابیوم بیز بدون محدودیت در ثبت تعداد مشتری، تعداد کاربر و تعداد شعب می باشد و همزمان با رشد و توسعه بیزینس نیاز به هزینه ارتقا سامانه نیست

دسترسی لحظه ای و آنلاین : دسترسی به سامانه کلابیوم بیز از طریق اینترنت بدون نیاز به نصب، قابلیت مشاهده لحظه ای و آنلاین بیزینس از سراسر نقاط دنیا در تمام ساعات شبانه روز

شخصی سازی رایگان : در صورت نیاز به قابلیت خاصی برای هریک از بخش های سامانه، شخصی سازی سامانه به صورت رایگان برای اکانت شما انجام می شود.

فایل‌های مورد نیاز برای اتصال به سامانه مودیان را از کجا دریافت کنیم؟

کلابیوم تکس از طریق ارتباط با مراکز میانی صدور گواهی و امضای دیجیتال، کلید عمومی و خصوصی مورد نیاز برای تکمیل کارپوشه مودیان مالیاتی را در اختیار مودیان قرار می دهد.

شروع به کار با کلابیوم تکس

پس از ثبت‌نام در سامانه دریافت امضای الکترونیکی و ثبت درخواست گواهی الکترونیکی، به کمک 4 فایلی که برای شما ساخته است، شروع به کار با کلابیوم تکس می‌کنیم:

  • پابلیک کی  (public key )
  • پرایویت کی  (private key )
  • فایل csr  
  • فایل ctr  یا cer بعد از ثبت درخواست گواهی الکترونیکی از سایت دریافت می‌کنید

کار با کلابیوم تکس بسیار آسان هست. وارد پروفایل خودتون که شدید تمامی این کلید ها را تنظیم کرده و صورتحساب الکترونیکی خود را ارسال می نمایید.

چرا باید صورتحساب الکترونیکی صادر کنیم؟

احتمالا به عنوان یک مودی، سوال کنید که چرا باید از فرصت صدور صورتحساب الکترونیکی استفاده کنید. آیا این اقدام برای شما مزایا دارد؟ در جواب باید گفت که صدور این فاکتورها می‌تواند به شما در موارد مختلف کمک کند. به عنوان مثال، اگر فاکتور الکترونیکی صادر کنید:

– از جرائم مالیاتی معاف خواهید شد.

– از تسهیلات ماده 4 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مالیاتی مودیان بهره‌مند خواهید شد.

– نیازی به مراجعه به دفاتر و اسناد مودی مالیاتی ندارید.

– در صورت استفاده از سامانه مالیاتی، نیازی به ثبت کامل معاملات فصلی ندارید.

از آنجایی که موارد ذکر شده برای شخص‌های مالیاتی مزایای قابل توجهی دارند، پیشنهاد ما این است که تمام افراد مالیاتی اقدام به صدور فاکتور الکترونیکی کنند.

جهت خرید حافظه مالیاتی کلابیوم تکس به صفحه کلابیوم تکس مراجعه نمایید.

برای ارتباط با کارشناسان کلابیوم با شماره های ۰۲۱۸۸۵۳۹۴۷۶ و 09359881178 تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید